WEB-ТЕХНОЛОГІЇ
Робоча програма навчальної дисципліни (Силабус)
Реквізити навчальної дисципліни
Рівень вищої освіти | Перший (бакалаврський) |
---|---|
Галузь знань | 126 Інформаційні технології |
Спеціальність | 126 Інформаційні системи та технології |
Освітня програма | Інтегровані інформаційні системи |
Статус дисципліни | Вибіркова (цикл професійної та практичної підготовки ) |
Форма навчання | очна(денна) |
Рік підготовки, семестр | 4 курс, весняний семестр |
Обсяг дисципліни | 5 кредитів, 150 годин: лекції-18год., лаборат. роботи-36 год., СРС – 96 год., |
Семестровий контроль/ контрольні заходи | залік |
Розклад занять | http://rozklad.kpi.ua |
Мова викладання | Українська |
Інформація про керівника курсу / викладачів |
Лектор: ст.викладач Проскура Світлана Леонідівна, slproskura@gmail.com, моб. +38(066)567-45-59 Лабораторні: |
Розміщення курсу | https://campus.kpi.ua |
Програма навчальної дисципліни
Опис навчальної дисципліни, її мета, предмет вивчання та результати навчання
Дана навчальна дисципліна є основою теоретичних знань, практичних вмінь та навичок розробки WEB-ресурсів та WEB-орієнтованих застосунків, що є основою у підготовці фахівців з інформаційних технологій для проектування, розробки, впровадження професійно-орієнтованих комп’ютерних технологій у професійній діяльності.
Метою дисципліни «WEB-технології» є засвоєння високого рівня необхідних знань та умінь з основ WEB -технологій, формування у студентів здатності проектувати, розробляти WEB-сайти та WEB-орієнтовані застосунки.
Завдання навчальної дисципліни: ознайомити студентів з теоретичними знаннями з основ WEB -технологій, WEB -дизайну та WEB - програмування. Надати практичні навички з розробки WEB -сайтів та WEB -застосунків.
Програмні результати навчання
Програмні компетентності:
- Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні
проблеми в області інформаційних систем та технологій, або в процесі навчання, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, які потребують застосування теорій та методів інформаційних технологій
Загальні компетентності:
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
Здатність до розуміння предметної області та професійної діяльності;
Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;
Здатність до пошуку, оброблення та узагальнення інформації з різних джерел;
Здатність розробляти та управляти проектами;
Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності:
Здатність застосовувати технології та інструментальні засоби для розроблення веб-застосувань, веб-сервісів, веб-сайтів та веб-інтерфейсів з інтеграцією зовнішніх даних і програмних продуктів;
Здатність вирішувати задачі інтеграційних процесів інформаційних систем у сфери виробництва та керування з використанням методів аналізу та синтезу засобів передачі, зберігання та обробки інформації, основ сервіс-орієнтованого підходу до обслуговування користувачів інформаційних систем, базових та прикладних інформаційних технологій та інструментальних засобів інфраструктури ІТ;
Здатність проектувати, розробляти та використовувати засоби реалізації інформаційних систем, технологій та інфокомунікацій (методичні, інформаційні, алгоритмічні, технічні, програмні та інші) ;
Здатність аналізувати об’єкт проєктування або функціонування та його предметну область;
Здатність управляти якістю продуктів і сервісів інформаційних систем та технологій протягом їх життєвого циклу
Здатність формувати нові конкурентоспроможні ідеї й реалізовувати їх у проектах (стартапах).
Здатність управляти та користуватися сучасними інформаційно-комунікаційними системами та технологіями (у тому числі такими, що базуються на використанні Інтернет).
За результатами вивчення дисципліни студент повинен:
Знати:
структуру HTML- документу;
каскадні таблиці стилів (CSS), основні властивості CSS;
основні компоненти об’єктної моделі документа (DOM);
правила використання і основні елементи мов JavaScript та PHP.
Вміти:
розробити структуру WEB- сайту;
застосовувати засоби каскадних таблиць стилів (CSS) для форматування
сторінок WEB-сайту;
застосовувати засоби мови JavaScript при роботі з основними
об’єктами HTML-документу;
розробити базу даних для використання у динамічних WEB- сайтах;
використовувати засоби мови PHP для написання скриптів та зв’язку з
базами даних;
бути здатним вирішити складні спеціалізовані задачі та практичні
проблеми у певній галузі професійної діяльності або навчання.
Пререквізити та постреквізити дисципліни (місце в структурно-логічній схемі навчання за відповідною освітьою програмою)
Пререквізити:
При вивченні цієї дисципліни використовуються знання студентів з дисциплін: «Алгоритмізація та програмування», «Об'єктно-орієнтовне програмування», «Комп'ютерні мережі» «Бази даних».
Постреквізити:
Знання та вміння, одержані студентами при вивченні цієї дисципліни, використовуються на переддипломній практиці.
Зміст навчальної дисципліни
Розділ 1 WEB-технології. WEB-дизайн. HTML. CSS. JavaScript.
Тема 1.1 Вступ. Структура і принципи сучасних WEB-технологій. Клієнт-серверна WEB- архітектура. Мова гіпертекстової розмітки HTML. Структура HTML-документу. Блочна верстка HTML-документу за макетом.
Тема1.3 Стильове оформлення елементів HTML-документу. Введення в CSS. Імпортування таблиці стилів. Ідентифікатори. Селектори. Доступ до CSS із JavaScript .
Тема1.3 Верстка HTML-документу за макетом. Типи макетів.
Тема1.4 Функції, класи, об’єкти мовою JavaScript. Обробка подій в клієнтських сценаріях.
Тема1.5 Програмна взаємодія з HTML документами на основі DOM АРІ. Використання в сценаріях JavaScript бібліотек крос-браузерних інтерфейсів, методів DOM. Бібліотека jQuery.
Розділ 2 WEB-програмування. РНР. MySQL.
Тема 2.1 WEB-сервери та принципи їх роботи з користувачем. Серверні WEB-застосування. Розроблення серверних сценаріїв мовою PHP. Вирази та управління процесом виконання програми мовою PHP.
Тема 2.2 Класи, об’єкти мовою програмування PHP. Конструктори. Деструктори.. Масиви. Обробка масивів мовою РНР.
Тема 2.3 Введение в MySQL. Проектування бази даних. Нормалізація форм. Функції MySQL. Транзакції. Ядра транзакцій.
Тема 2.4 Структура SQL-запитів. Доступ до MySQL з використанням PHP. Інтерфейси взаємодії WEB-застосувань з системою керування баз даних (СКБД). Асинхронна взаємодія клієнтської і серверної частин WEB- застосувань з використанням AJAX. Cookie, сесії и аутентифікація. Обработка форм.
Навчальні матеріали та ресурси
4.1Базова література
Создаем динамические веб-сайты с помощью PHP, MySQL, JavaScript, CSS и HTML5. 4-е изд. — СПб.: Питер, 2016. — 768 с.: ил. — (Серия «Бестселлеры O’Reilly»).
Маклафлин Б. PHP и MySQL. Исчерпывающее руководство. 2-е изд. — СПб.: Питер, 2014. — 544 с.: ил. — (Серия “Бестселлеры O’Reilly”).
Макфарланд Д. Новая большая книга CSS. — СПб.: Питер, 2016. — 720 с.: ил. — (Серия “Бестселлеры O’Reilly”).
Стефанов С. JavaScript. Шаблоны. – Пер. с англ. – СПб.: Символ-Плюс, 2011. – 272 с., ил.
Матросов А. В., Сергеев А. О., Чаунин М. П. HTML 4.0. – СПб.: БХВ-Петербург, 2003. – 672 с.
Бадд, Энди, Молл, Камерон, Саймон. Мастерская CSS: профессиональное применение Web-стандартов: Пер. с англ. М.: ООО “И.Д. Вильямс”, 2007. – 272 с.
4.2. Допоміжна
Монкур, Майкл. Освой самостоятельно JavaScript за 24 часа, 2-е
издание: Пер. с англ. – М.: Издательский дом “Вильяме”, 2001. – 320 с.
Кузнецов М. В., Симдянов И. В., Голышев С. В. РНР 5. Практика
разработки Web-сайтов. – СПб.: БХВ-Петербург, 2005. – 960 с.
Коггзолл, Джон. РНР 5. Полное руководство: Пер. с англ. – М.:
Издательский дом “Вильяме”, 2006. – 752 с.
Кухарчик А. РНР: обучение на примерах/ А. Кухарчик. – Мн.: Новое
знание, 2004. – 237 с.
Навчальний контент
Методика опанування навчальної дисципліни (освітнього компонента)
- Лекційні заняття
№ з/п | Назва теми лекції та перелік основних питань |
---|---|
Розділ 1 WEB-технології. WEB-дизайн. HTML. CSS. JavaScript. | |
1 | Тема 1.1 Вступ. Структура і принципи сучасних WEB-технологій. Клієнт-серверна WEB архітектура. Мова гіпертекстової розмітки HTML. Структура HTML-документу. Блочна верстка HTML-документу за макетом. Клієнт-серверна WEB архітектура. Застосування протоколу HTTP. Структура запитів клієнта та відповідей сервера. Загальні поняття про мову гіпертекстової розмітки. Структура HTML-документу. Елементи, групи тегів та атрибутів НТМL-документу. Створення каркасу HTML-сторінки за допомогою таблиць. Використання списків та таблиць в HTML-документі. Створення форм. Блочна верстка HTML-документу за макетом. Створення шаблону за макетом за допомогою блочних елементів. |
2 | Тема1.3 Стильове оформлення елементів HTML-документу. Введення в CSS . Імпортування таблиці стилів. Ідентифікатори. Селектори. Доступ до CSS із JavaScript . Технологія CSS та її підтримка браузерами. Синтаксис, правила CSS. Каскадування. Ідентифікації елементів HTML-документів за допомогою селекторів. Класи. |
3 | Тема1.3 Верстка HTML-документу за макетом. Типи макетів. Блочне оформлення структури сайту. Еластичний макет. Класифікація макетів. Блочна верстка HTML-документу за макетом. Створення шаблону за макетом за допомогою блочних елементів. |
4 | Тема1.4 Програмне управління HTML-документом. Функції, класи, об’єкти на мові JavaScript. Обробка подій в клієнтських сценаріях. Функціональне використання JavaScript у HTML-документах. Оголошення змінних. Типи даних. Простір імен. Операнди. Пріоритет операторів. Властивості і методи ключових об'єктів. Визначення і виклик функцій. Властивості і методи функцій. Класи. Створення об'єктів. Конструктори. Події та обробка подій. |
5 | Тема1.5 Програмна взаємодія з HTML-документами на основі DOM АРІ. Використання в сценаріях JavaScript бібліотек крос-браузерних інтерфейсів методів DOM. Бібліотека jQuery Подання документів у вигляді дерева. Вузли. DOM HTML API. Пошук елементів у документі. Модифікація документів. Бібліотека jQuery. Синтаксис jQuery. |
Розділ 2 WEB-програмування. РНР. MySQL. | |
6 | Тема 2.1 WEB-сервери та принципи їх роботи з користувачем. Серверні WEB-застосування. Мова розроблення серверних сценаріїв PHP. Вирази та управління процесом виконання програми на мові PHP. Структура Web-сервера. PHP: препроцесор гіпертексту. Структура програм на мові PHP. Мова розроблення серверних сценаріїв PHP. Типи даних, змінні, оператори.Операції і керуючі конструкції. Цикли. Функції та повторне використання коду. Вбудовані функції. Визначення і виклик функцій. |
7 | Тема 2.2 Класи, об’єкти на мові програмування PHP. Конструктори. Деструктори. Масиви на РНР. Обробка масивів. Оголошення класу. Створення об’єктів. Конструктори. Деструктори на PHP. Об’явлення та ініціалізація масивів. Обробка масивів на мові PHP . Масиви з числової індексаціей. Асоціативні массіви. |
8 | Тема 2.3 Введение в MySQL Проектування бази даних. Нормалізація форм. Функції MySQL. Транзакції. Ядра транзакцій. Транзакції. Ядра (механізми зберігання) транзакцій. Команда BEGIN. Команда COMMIT. Команда ROLLBACK. Команда EXPLAIN. Створення файлу резервної копії. Відновлення даних з файлу резервної копії. Вивантаження даних в файли формату CSV. Основні характеристики MySQL. Первинні ключі: ключі до реляційних баз даних. Нормалізація. Перша нормальна форма. Друга нормальна форма.Третя нормальна форма. Відносини в базі MySQL. "Один до одного". «Один до багатьох». «Багато до багатьох». Бази даних і анонімність |
9 | Тема 2.4 Структура SQL-запитів. Доступ до MySQL з використанням PHP.Інтерфейси взаємодії WEB-застосувань з СКБД. Асинхронне взаємодія клієнтської і серверної частини WEB- застосувань з використанням AJAX. Cookie, сесії и аутентифікація. Обработка форм. Використання клієнта MySQL. З'єднання PHP-сценаріїв з таблицями MySQL. Структура SQL-запитів. Функції MySQL. Основні принципи технології AJAX. Властивості і методи об'єкта XMLHttpRequest. Використання формату JSON в запитах і відповідях. Створення форм. Витяг відправлених даних. register_globals: схильність до використання застарілих рішень. Значення за замовчуванням. Типи елементів введення даних. Знешкодження введених даних. |
5.2 Лабораторні заняття
№ з/п | Назва лабораторної роботи (комп’ютерного практикуму) | Кількість ауд. годин |
---|---|---|
1 | Структура та елементи HTML-документу.. Робота з посиланнями, таблицями, зображеннями, формами в HTML -документі. Вибір предметного галузі майбутнього WEB-сайту. | 4 |
2 | Каскадні таблиці стилів CSS. Селектори . Ідентифікатори. Стильове оформлення текстових елементів в HTML-документах.. | 4 |
3 | Верстка HTML -документу за макетом. Блочна та таблична верстка HTML –документу. Переваги та недоліки. | 4 |
4 | Функціональне використання JavaScript у HTML-документі. Класи,об’єкти, функції, в мові JavaScript. Події та обробка подій. Програмна взаємодія з HTML документами на основі DOM АРІ |
4 |
5 | Використання в сценаріях JavaScript бібліотек крос-браузерних інтерфейсів методів DOM. Розробка сценарію фотогалерея. Засоби налагодження і тестування сценаріїв JavaScript. |
4 |
6 | WEB-сервери та принципи їх роботи з користувачем. Серверні WEB-застосування. Мова розроблення серверних сценаріїв PHP. Розробка сценаріїв обробки даних з файлів. |
4 |
7 | Взаємодія WEB-застосувань з системою керування базами даних (СКБД). Обробка результатів SQL-запитів у PHP -сценаріях. | 4 |
8 | Інтерфейси взаємодії WEB-застосувань з системою керування баз даних (СКБД). SQL-запити у PHP-сценаріях. інтерфейси WEB-застосувань з СКБД. Використання сесій і cookies в сценаріях авторизації. розробка сценаріїв обробки даних з файлів. | 4 |
9 | Асинхронне взаємодія клієнтської і серверної частини WEB- застосувань з використанням технології AJAX. Формування ajax-запиту засобами jQuery. | 4 |
Самостійна робота студента
№ з/п | Назва теми самостійної роботи. |
---|---|
1 | Сучасні методології проектування та розробки WEB-застосувань. Вимоги стандартів та нормативних документів. |
2 | Модель блока і макет сторінки. Типи моделей макетів. |
3 | Вбудовані настройки CSS. Каскадність. Методи створення таблиць стилів. |
4 | Разширення CSS за помогою CSS3 . |
5 | Універсальний селектор. Групова селекція. |
6 | Різниця між елементами Div и Span |
7 | Верифікація даних форм. Аналіз даних за шаблоном. |
8 | Формування ajax-запиту засобами jQuery. |
9 | Програмний інтерфейс обробки клієнтських запитів-команд на серверній стороні. Представлення даних у сценарії РHР. |
10 | Маніпулювання деревом DOM. |
11 | Розробка сценарію обробки даних елементів форми. Визначення елементів форми. Властивості елементів. Обробники подій елементів форм. Приклад верифікації форми. |
12 | Розробка сценарію фотогалерея. Зображення і модель DOM. |
13 | Розробка сценарію фільтрування даних. Фільтрування даних за параметрами. |
14 | Графіка і CSS. |
15 | Передача даних через HTML-форми. |
16 | Розробка сценаріїв обробки даних з файлів. Відкриття та закриття файлу. Режими для функції fopen(). Запис і зчитування даних з файлу. |
17 | Маніпулювання строковими даними.Функції для роботи з каталогами |
18 | Сумістність версій PHP. |
19 | Багатовимірні масиви в PHP |
20 | Використання функцій для роботи з масивами. |
21 | Работа с файлами в PHP |
22 | Функції дати і часу. Константи, пов'язані з датами.функція checkdate |
23 | Коли не слід проводити нормалізацію. |
24 | Створення резервних копій та відновлення даних. Планування резервного копіювання. |
25 | Команди в MySQL. Використання команди mysqldump в MySQL |
26 | Формування ajax-запиту засобами jQuery. Програмний інтерфейс обробки клієнтських запитів-команд на серверній стороні. Представлення даних у сценарії РHР. |
27 | Робота с MySQL через phpMyAdmin. |
28 | HTML5 Атрибут autocomplete. Атрибут autofocus. Атрибут placeholder. Атрибут required. Атрибути підміни. Атрибути width і height. |
29 | Властивості, які очікують повсюдної реалізації. Атрибут form. Атрибут list. Атрибути min і max. Атрибут step. Тип вводу color. Типи введення number і range. Вікно вибору дати і часу. |
Політика та контроль
Політика навчальної дисципліни (освітнього компонента)
Як викладач, так і студент зобов’язані дотримуватись Кодексу честі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Основні положення політики:
відвідування лекційних та комп’ютерних практикумів є обов’язковою складовою вивчення матеріалу;
впродовж занять студенти можуть задавати питання стосовно матеріалу, що викладається; студенти мають можливість підняти будь-яке питання, яке стосується процедури проведення та оцінювання контрольних заходів;
студенти мають право оскаржити результати контрольних заходів, аргументовано пояснивши з яким критерієм не погоджуються відповідно до оціночного листа та/або зауважень;
у випадку виявлення факту академічної недоброчесності робота не зараховується;
заохочувальні бали виставляються за: активну участь на лекціях та комп’ютерних практикумах, кількість заохочуваних балів на більше 10;
невчасне виконання комп’ютерних практикумів, контрольних робіт та тестів тягне за собою зниження отриманих балів (див. Таблицю2).
Види контролю та рейтингова система оцінювання результатів навчання (РСО)
8.1 Поточний контроль
Поточний контроль успішності засвоєння знань виконується шляхом виконання студентами: лабораторних робіт, модульної контрольної роботи (МКР), проміжкових контрольних робіт, тестів, , завдань, що видані для самостійного відпрацювання.
Семестровий рейтинг студента з дисципліни складається з балів, що він отримує за:
лабораторні роботи ;
одну модульну контрольну роботу (МКР поділяється на дві контрольні роботи тривалістю по одній академічній годині);
проміжні контрольні роботи для перевірки засвоєння вивченого матеріалу;
самостійну роботу;
складання заліку.
8.2 Система рейтингових (вагових) балів та критерії оцінювання
Лабораторні роботи
Вагові бали кожної лабораторної роботи наведені у Таблиці 1. Сумарний ваговий бал за даний контрольний захід (r3) складає 48 балів.
Критерії оцінювання лабораторних робіт включають якість їх виконання та захист. (Таблиця 1).
Таблиця 1 – Вагові бали та критерії оцінювання лабораторних робіт
№ | Назва роботи | Бали | |||
Виконання | Захист | Звіт | Сума | ||
1 | Структура та елементи HTML-документу.. Робота з посиланнями, таблицями, зображеннями, формами в HTML -документі. Вибір предметного галузі майбутнього WEB-сайту. | 2 | 2 | 1 | 5 |
2 | Каскадні таблиці стилів CSS. Селектори . Ідентифікатори. Стильове оформлення текстових елементів в HTML-документах.. | 2 | 2 | 1 | 5 |
3 | Верстка HTML -документу за макетом. Блочна та таблична верстка HTML –документу. Переваги та недоліки. | 2 | 2 | 1 | 5 |
4 | Функціональне використання JavaScript у HTML-документі. Класи,об’єкти, функції, в мові JavaScript. Події та обробка подій. Програмна взаємодія з HTML документами на основі DOM АРІ |
2 | 2 | 1 | 5 |
5 | Використання в сценаріях JavaScript бібліотек крос-браузерних інтерфейсів методів DOM. Розробка сценарію фотогалерея. Засоби налагодження і тестування сценаріїв JavaScript. |
2 | 2 | 1 | 5 |
6 | WEB-сервери та принципи їх роботи з користувачем. Серверні WEB-застосування. Мова розроблення серверних сценаріїв PHP. Розробка сценаріїв обробки даних з файлів. |
2 | 2 | 1 | 5 |
7 | Взаємодія WEB-застосувань з системою керування базами даних (СКБД). Обробка результатів SQL-запитів у PHP -сценаріях. | 3 | 2 | 1 | 6 |
8 | Інтерфейси взаємодії WEB-застосувань з системою керування баз даних (СКБД). SQL-запити у PHP-сценаріях. інтерфейси WEB-застосувань з СКБД. Використання сесій і cookies в сценаріях авторизації. розробка сценаріїв обробки даних з файлів. | 3 | 2 | 1 | 6 |
9 | Асинхронне взаємодія клієнтської і серверної частини WEB- застосувань з використанням технології AJAX. Формування ajax-запиту засобами jQuery. | 3 | 2 | 1 | 6 |
Разом за лабораторні роботи | 21 | 18 | 9 | 48 |
Критерії оцінювання лабораторних робіт 1- 6:
|
- | 5 балів; |
---|---|---|
|
- | 4-4.5 балів; |
|
- | 3-3.5 бали; |
|
- | < 3 балів |
Критерії оцінювання лабораторних робіт 7- 9:
|
- | 6 балів; |
---|---|---|
|
- | 4.5 - 5 балів; |
|
- | 3.5 - 4 бали; |
|
- | < 3 балів |
Модульна контрольна робота
Ваговий бал МКР –12 балів.
Критерії оцінювання кожної частини МКР:
|
- | 11.5-12 бали |
---|---|---|
|
- | 9 – 10.5 балів |
|
- | 7.5 - 8 балів |
|
- | < 7.5 балів |
Штрафні та заохочувальні бали за:
виконання додаткових завдань – підвищення на 5 балів.
не своєчасну здачу лабораторних робіт - % зниження відповідно таблиці 2.
Таблиця 2. Штрафи за затримку виконання лабораторних робіт
Термін затримки | % зниження |
---|---|
2 тижня | 5 |
Від 2 тижнів до 4 тижнів (місяць) | 10 |
Від 4 тижнів до 6 тижнів | 20 |
Від 6 тижнів до 8 тижнів (два місяці) | 30 |
Від 8 тижнів до 12 тижнів | 40 |
Більше, ніж 12 тижнів | 50 |
Умови позитивної проміжної атестації
Для отримання “зараховано” з першої проміжної атестації (8 тиждень) студент повинен мати не менше ніж 10 балів (за умови, якщо на початок 8 тижня згідно з календарним планом контрольних заходів “ідеальний” студент має отримати 20 балів).
Для отримання “зараховано” з другої проміжної атестації (14 тиждень) студент повинен мати не менше ніж 18 балів (за умови, якщо на початок 14 тижня згідно з календарним планом контрольних заходів “ідеальний” студент має отримати 30 балів).
**Розрахунок шкали рейтингу 😗*
Максимальна сума вагових балів контрольних заходів протягом семестру складає:
Rc = 48+12 = 60 балів
Залікова складова шкали дорівнює 40% , а саме:
балів.
Таким чином, рейтингова шкала з дисципліни складає 60+40 =100 балів.
Необхідною умовою допуску до екзамену є:
виконання 9 лабораторних робіт на оцінку не нижче ніж “задовільно”;
виконання МКР не нижче ніж на оцінку “задовільно”.
Критерії залікового оцінювання:
Залікове завдання складається з двох частин: практичної та теоретичної. В практичній частині залікової роботи необхідно написати програмний код, згідно завдання, виданого викладачем.
Критерії оцінювання якості практичної частини роботи:
|
- | 24-25 бали |
---|---|---|
|
- | 19-23 балів |
|
- | 15-18 балів |
|
- | < 15 балів |
Ваговий бал теоретичної частини екзаменаційної роботи – 25 балів.
Критерії оцінювання якості теоретичної частини роботи:
|
- | 14.5 -15 бали |
---|---|---|
|
- | 11-13 балів |
|
- | 9-10 балів |
|
- | < 9 балів |
Ваговий бал теоретичної частини екзаменаційної роботи – 15 балів.
У підсумку за складання практичної та теоретичної частини залікового завдання студент отримує:
|
- | 38-40 бали |
---|---|---|
|
- | 34-39 балів |
|
30-33 балів | |
|
- | 26-29 балів |
|
24-25 балів | |
|
- | < 24 балів |
Для отримання студентом відповідних оцінок -його рейтингова оцінка переводиться в оцінку згідно з таблицею:
Бали | Оцінка |
---|---|
95… 100 | відмінно |
85 … 94 | дуже добре |
75 … 84 | добре |
65 … 74 | задовільно |
60 … 64 | достатньо |
<60 | незадовільно |
< 50 або не виконані інші умови допуску до заліку | недопущений |
Додаткова інформація з дисципліни (освітнього компонента)
Перелік питань, які виносяться на семестровий контроль розміщений в системі « КАМПУС».
Робочу програму навчальної дисципліни (силабус):
Складено ст.викладачем Проскурою Світланою Леонідівною
Ухвалено кафедрою АУТС (протокол № 1 від 27.08.2020 р.)
Погоджено Методичною комісією факультету (протокол № 1 від 02.09.2020 р.)