Факультет лінгвістики Кафедра англійської мови гуманітарного спрямування №3 |
||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Іноземна мова | ||||||||||
Спеціальність | 121 Інженерія програмного забезпечення, 126 Інформаційні системи та технології, 123 Комп’ютерна інженерія |
|
||||||||
Освітньо-професійна програма | ||||||||||
Статус | Обов’язкова дисципліна |
|
||||||||
Форма навчання | Денна/заочна | |||||||||
Семестровий контроль | Залік | |||||||||
Інформація про викладача
ПІБ | Колісник Марина Павлівна Доцент Кандидат філологічних наук |
---|---|
Профіль викладача | https://kamgs3.kpi.ua/node/1166 |
m.p.ruda@gmail.com |
Розподіл годин та занять
Форма навчання |
Аудиторні заняття | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Лекції | Практичні | Лабораторні | ||||
заняття | години | заняття | години | заняття | години | |
Денна | 0 | 0 | 36 | 90 | 0 | 0 |
Заочна | 0 | 0 | 6 | 12 | 0 | 0 |
Анотація навчальної дисципліни |
---|
Основною метою навчальної дисципліни на базовому рівні підготовки є формування уміння усно і письмово спілкуватися іноземною мовою. У процесі досягнення цієї мети студенти мають одержати достатній рівень комунікативної компетентності, яку складають мовленнєві вміння, сформовані на основі мовних, комунікативно-пізнавальних, професійно орієнтованих мовленнєвих навичок, а також підготовку до подальшої самостійної роботи для забезпечення освітніх запитів і гармонійного поєднання навчального процесу та наукової діяльності.
Під час вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти:
- розвивають здатність спілкуватися іноземною мовою;
- розвивають вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми з використанням іноземної мови;
- набувають навичок спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності) за допомогою іноземної мови;
- розвивають уміння аудіювання: розуміти монологічне повідомлення в рамках визначеної сфери і ситуації спілкування та повідомлення характеру; розуміти діалоги гуманітарного характеру; розуміти й вилучати основну інформацію з коротких аудіо уривків, передбачувати побутові сюжети; розуміти просту гуманітарну інформацію;
- оволодівають уміннями діалогічного мовлення: будувати діалоги; ставити і відповідати на питання, обмінюватись думками та інформацією на різні теми у повсякденних ситуаціях;
- набувають та розвивають навички монологічного мовлення: виступати з підготовленими повідомленнями про поточні події в Україні та світі; вміти логічно будувати ланцюжок міркувань; продукувати досить об’ємну, чітку аргументацію, підтримуючи свою точку зору, наводячи приклади; вибирати і передавати просту фактичну інформацію.
Перелік тем |
---|
І семестр:
Тема 1. Вступнезаняття. Вхідний тест.
Тема 2. Academic and Professional events, Calls for papers
Тема 3. Academic publications
Тема 4. The Internet and e-mail
Тема 5. TheWeb
Тема 7. Internet security
Тема 9. Graphics and design
Тема 10. Business writing
Тема 11. Desktop publishing
Тема 12. That’s great news
Тема 13. Multimedia
Тема 14. YouTube: the future of TV?
Тема 15. Web design
Тема 16. Website development
Тема 17. Module Control Paper
Тема 18. Revision lesson
ІІ семестр:
Тема 1. Introductory Lesson. Entry Test.
Тема 2. University Teaching, Learning and Research
Тема 3. Workingin IT
Тема 4. Program design and computer languages
Тема 5. Java™
Тема 6. Distance Learning
Тема 9. I don’t believe it!
Тема 10. Communication systems
Тема 11. Networks
Тема 13. Video games
Тема 14. Low tech solutions
Тема 15. International Cooperation Programs
Тема 16. New technologies
Тема 17. Final test
Тема 18. Credit
Програмні результати навчання 1 |
---|
Learning outcomes.↩︎
Результати навчання, контрольні заходи та терміни виконання оголошуються студентам на першому занятті.
№ з/п | Результати навчання | Методи навчання |
Форми оцінювання (контрольні заходи) |
Термін виконання |
---|---|---|---|---|
1 | Уміти усно і письмово спілкуватися іноземною мовою | - мозковий штурм; - ситуативне моделювання. |
Практична робота на заняттях | упродовж року |
робота з професійно орієнтованою літературою, навчальним текстом. |
Модульна контрольна робота | |||
-моделювання процесу навчання, адекватного процесу реального професійного іншомовного спілкування. | Підсумковий тест |
Форми та технології навчання |
---|
Практичні заняття, диспут, презентація, тест та есе з обов’язковим використанням інформаційно-комунікативних технологій при підготовці до занять.
Навчальні ресурси |
---|
Базові:
1. S.R. Esteras. InfoTech, English for computer users / SantiagoRemacha
Esteras. – Cambridge :CambridgeUniversityPress, 2011. – 168 p.
2. Clare A. Speakout. Students’ book (Intermediate) / Antonia Clare, J.J. Wilson. — Harlow: Pearson Education Ltd, 2015. – 175 p.
3. English for Academics. Cambridge University Press (in collaboration with the British Council), Book 1. - 170 p.
4. Raymond Murphy. English Grammar in Use. –Cambridge: Cambridge
University Press, 2019. - 380 p.
4. AboutUNSW. Avoiding Plagiarism at UNSW [Електроннийресурс] / AboutUNSW // You Tube. – 2014. – Режимдоступудоресурсу: https://www.youtube.com/watch?v=iM6mt6bQ4fo.
5. Marco Fabre E. Professional English in Use ICT / E. Marco Fabre, S. RemachaEsteras. – Cambridge: Cambridge University Press, 2007. – 117 с.
6. Trappe T. Intelligent Business Style Guide / T. Trappe, G. Tullis. – Spain: Pearson Education Limited, 2006. – 31 с. – (Graficas Estella).
7. Olejniczak M. English for Information Technology 1 / MajaOlejniczak. – Spain: Pearson Education Limited, 2011. – 79 с. – (Graficas Estella).
Допоміжні:
1. Е.В. Гольцева. English for PC users. Английскийязык для пользователей
ПК и программистов.- Санкт-Петербург, 2002. – 480с.
2. Dinos Demetriades. Information Technology – Oxford Universicity Press,
2003. – 49c.
3. Угарова Е.В. Английская граматика в таблицах. – Москва: айрис – пресс, 2011. – 128 с.
6. Brennecke P. Academic Integrity at the Massachusetts Institute of Technology: A Handbook for Students [Електроннийресурс] / Patricia Brennecke. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: https://integrity.mit.edu/sites/default/files/images/AcademicIntegrityHandbook2016-color_1.pdf.
Handout materials:
Business writing
1. Formal & Informal English (reading)
https://www.engvid.com/english-resource/formal-informal-english/
2. Writing Letters: formal & informal English, 2013, Learn English with Emma [engVid] (video)
https://www.youtube.com/watch?v=PgwmAUJx248
https://www.engvid.com/writing-letters-formal-informal-english/
The length of the video: 12 minutes.
3. Writing in English - How to Start Any Letter , 2012 Learn English with Rebecca [engVidRebeccaESL] https://www.youtube.com/watch?v=6vl9Z16QLpghttps://www.engvid.com/writing-english-starting-letters/
4. IELTS Writing – Letters – How to start and finish, 2008, Learn English with Rebecca [engVidRebeccaESL]https://www.youtube.com/watch?v=05DsENOhRso
Learn English with Rebecca [engVidRebeccaESL]Writing in English - How to Start Any Letter , 2012 Learn English with Rebecca [engVidRebeccaESL] https://www.youtube.com/watch?v=6vl9Z16QLpghttps://www.engvid.com/writing-english-starting-letters/
IELTS Writing – Letters – How to start and finish, 2008, Learn English with Rebecca [engVidRebeccaESL]https://www.youtube.com/watch?v=05DsENOhRso
Learn English with Rebecca [engVidRebeccaESL]
Система оцінювання |
---|
№ з/п | Контрольний захід оцінювання | % | Ваговий бал | Кіл-ть | Всього |
---|---|---|---|---|---|
1. | Участь у обговореннях на практичних заняттях | 80 | 2,5 | 32 | 80 |
3. | Модульна контрольна робота | 10 | 10 | 1 | 10 |
4. | Підсумковий тест | 10 | 10 | 1 | 10 |
Всього | 100 |
Семестрова атестація студентів |
---|
Обов’язкова умова допуску до екзамену/заліку | Критерій | |
---|---|---|
1 | Участь у обговореннях на практичних заняттях | відповідно до вищезазначеної системи оцінювання |
2 | Модульна контрольна робота | |
3 | Тест |
Додаткові умови допуску до екзамену/заліку:
Активність на практичних заняттях.
Позитивний результат атестацій.
Виконання практичних завдань.
Таблиця переведення рейтингових балів до оцінок за університетською шкалою [1]
Рейтингові бали, RD | Оцінка за університетською шкалою |
---|---|
95 ≤ RD ≤ 100 | Відмінно |
85 ≤ RD ≤ 94 | Дуже добре |
75 ≤ RD ≤ 84 | Добре |
65 ≤ RD ≤ 74 | Задовільно |
60 ≤ RD ≤ 64 | Достатньо |
RD < 60 | Незадовільно |
Невиконання умов допуску | Не допущено |
Політика навчальної дисципліни |
---|
Порушення термінів виконання завдань та заохочувальні бали
Заохочувальні бали | Штрафні бали | ||
---|---|---|---|
Критерій | Ваговий бал | Критерій | Ваговий бал |
|
У відповідності до системи оцінювання зазначеної вище | - | - |
Презентація дослідження за обраною тематикою | У відповідності до системи оцінювання зазначеної вище | ||
Написання тез, статті для участі у конкурсі студентських наукових робіт | 1 бал за кожен вид діяльності (2 тези або одна стаття, або оформлення творчої роботи як наукової роботи для участі у конкурсі студентських наукових робіт) | - | - |
Участь у міжнародних, всеукраїнських та/або інших заходах та/або конкурсах (за тематикою навчальної дисципліни) | 1 бал за кожну участь | - | - |
Календарний рубіжний контроль
Проміжна атестація студентів (далі – атестація) є календарним рубіжним контролем. Метою проведення атестації є підвищення якості навчання студентів та моніторинг виконання графіка освітнього процесу студентами [2].
Критерій | Перша атестація | Друга атестація |
Третя атестація | Четверта атестація |
---|---|---|---|---|
Термін атестації 1 | 8-ий тиждень | 14-ий тиждень | 8-ий тиждень (ІІ сем.) | 14-ий тиждень (ІІ сем.) |
Умовою отримання атестацій є поточний рейтинг 2 | ≥8 балів | ≥21 бал |
≥33 бали | ≥47 балів |
Академічна доброчесність
Політика та принципи академічної доброчесності визначені у розділі 3 Кодексу честі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Детальніше: https://kpi.ua/code.
Норми етичної поведінки
Норми етичної поведінки студентів і працівників визначені у розділі 2 Кодексу честі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Детальніше: https://kpi.ua/code.
Програмні результати навчання (розширена форма) В результаті вивчення навчальної дисципліни «Вступ до англійської мови гуманітарного спрямування» студенти зможуть: |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Результати навчання | Відповідність результатів навчання до компетентностей у СВО 1 |
||||
Загальні компетентності (soft skills) |
Спеціальні компетентності (фахові) |
||||
1. | Уміти усно і письмово спілкуватися іноземною мовою в межах вивченої тематики | Усвідомлення свого місця в соціумі | Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми з використанням іноземної мови. Здатність спілкуватися іноземною мовою з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності). |
||
Вміння адаптуватись в соціальному середовищі | |||||
Набуття комунікативних навичок (communicative skills) | |||||
Вміння публічно представити свою роботу (presentation skills) | |||||
Набуття навичок управління (leadership skills) |
Наказ Міністерства освіти і науки України №1172 від 29.10.2018 року «Про затвердження стандарту вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти».↩︎
[1] Оцінювання результатів навчання здійснюється за рейтинговою системою оцінювання відповідно до рекомендацій Методичної ради КПІ ім. Ігоря Сікорського , ухвалених протоколом №7 від 29.03.2018 року.
[2] Рейтингові системи оцінювання результатів навчання: Рекомендації до розроблення і застосування. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2018. 20 с.