WEB-орієнтовані технології. Основи Frontend та Backend розробок - Робоча програма навчальної дисципліни (Силабус)
Реквізити навчальної дисципліни
Рівень вищої освіти | Перший (бакалаврський) |
Галузь знань | 12 Інформаційні технології |
Спеціальність | 126 Інформаційні системи та технології |
Освітня програма | Інтегровані інформаційні системи, Інформаційне забезпечення робототехнічних систем, Інформаційні управляючі системи та технології |
Статус дисципліни | Вибіркова (цикл професійної та практичної підготовки ) |
Форма навчання | очна(денна)/заочна |
Рік підготовки, семестр | 3 курс, осінній семестр |
Обсяг дисципліни | 5 кредитів, 150 годин: лекції-18год., лаборат. роботи-36 год., СРС – 96 год. |
Семестровий контроль/ контрольні заходи | залік |
Розклад занять | http://rozklad.kpi.ua |
Мова викладання | Українська |
Інформація про керівника курсу / викладачів | Лектор: ст.викладач Проскура Світлана Леонідівна slproskura@gmail.com моб. +38(066)567-45-59 Лабораторні: ст.викладач Проскура Світлана Леонідівна |
Розміщення курсу | https://classroom.google.com/c/NTkyMTQ2NzYzNTA1 |
Програма навчальної дисципліни
Опис навчальної дисципліни, її мета, предмет вивчання та результати навчання
Дана навчальна дисципліна є основою теоретичних знань, практичних вмінь та навичок Frontend та Backend розробок (WEB-ресурсів та WEB-орієнтованих застосунків), що є основою у підготовці фахівців з інформаційних технологій для проектування, розробки, впровадження професійно-орієнтованих комп’ютерних технологій у професійній діяльності.
Метою дисципліни «WEB-орієнтовані технології. Основи Frontend та Backend розробок» є засвоєння високого рівня необхідних знань та умінь з основ WEB -технологій, формування у студентів здатності проектувати, розробляти WEB-сайти та WEB-орієнтовані застосунки.
Завдання навчальної дисципліни: ознайомити студентів з теоретичними знаннями з основ WEB -технологій, WEB -дизайну та WEB - програмування. Надати практичні навички з розробки WEB -сайтів та WEB -застосунків.
Програмні результати навчання
***Програмні компетентності:***Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в області інформаційних систем та технологій, або в процесі навчання, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, які потребують застосування теорій та методів інформаційних технологій
Загальні компетентності:
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
Здатність до розуміння предметної області та професійної діяльності;
Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями;
Здатність до пошуку, оброблення та узагальнення інформації з різних джерел;
Здатність розробляти та управляти проектами;
Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності:
Здатність застосовувати технології та інструментальні засоби для розроблення веб-застосувань, веб-сервісів, веб-сайтів та веб-інтерфейсів з інтеграцією зовнішніх даних і програмних продуктів;
Здатність вирішувати задачі інтеграційних процесів інформаційних систем у сфери виробництва та керування з використанням методів аналізу та синтезу засобів передачі, зберігання та обробки інформації, основ сервіс-орієнтованого підходу до обслуговування користувачів інформаційних систем, базових та прикладних інформаційних технологій та інструментальних засобів інфраструктури ІТ;
Здатність проектувати, розробляти та використовувати засоби реалізації інформаційних систем, технологій та інфокомунікацій (методичні, інформаційні, алгоритмічні, технічні, програмні та інші) ;
Здатність аналізувати об’єкт проєктування або функціонування та його предметну область;
Здатність управляти якістю продуктів і сервісів інформаційних систем та технологій протягом їх життєвого циклу
Здатність формувати нові конкурентоспроможні ідеї й реалізовувати їх у проектах (стартапах).
Здатність управляти та користуватися сучасними інформаційно-комунікаційними системами та технологіями (у тому числі такими, що базуються на використанні Інтернет).
За результатами вивчення дисципліни студент повинен:
Знати:
структуру HTML- документу;
каскадні таблиці стилів (CSS), основні властивості CSS;
основні компоненти об’єктної моделі документа (DOM);
правила використання і основні елементи мов JavaScript та PHP.
Вміти:
розробити структуру WEB- сайту;
застосовувати засоби каскадних таблиць стилів (CSS) для форматування
сторінок WEB-сайту;
застосовувати засоби мови JavaScript при роботі з основними
об’єктами HTML-документу;
розробити базу даних для використання у динамічних WEB- сайтах;
використовувати засоби мови PHP для написання скриптів та зв’язку з
базами даних;
бути здатним вирішити складні спеціалізовані задачі та практичні
проблеми у певній галузі професійної діяльності або навчання.
Пререквізити та постреквізити дисципліни (місце в структурно-логічній схемі навчання за відповідною освітьою програмою)
Пререквізити:
При вивченні цієї дисципліни використовуються знання студентів з дисциплін: «Алгоритмізація та програмування», «Об'єктно-орієнтовне програмування», «Комп'ютерні мережі» «Бази даних».
Постреквізити:
Знання та вміння, одержані студентами при вивченні цієї дисципліни, використовуються на переддипломній практиці.
Зміст навчальної дисципліни
Розділ 1 Основи Frontend розробок ( WEB-дизайн). HTML. CSS. JavaScript.
Тема 1.1 Вступ. Структура і принципи сучасних WEB-технологій. Клієнт-серверна WEB- архітектура. Мова гіпертекстової розмітки HTML. Структура HTML-документу. Блочна верстка HTML-документу за макетом.
Тема1.3 Стильове оформлення елементів HTML-документу. Введення в CSS. Імпортування таблиці стилів. Ідентифікатори. Селектори. Доступ до CSS із JavaScript .
Тема1.3 Верстка HTML-документу за макетом. Типи макетів.
Тема1.4 Функції, класи, об’єкти мовою JavaScript. Обробка подій в клієнтських сценаріях.
Тема1.5 Програмна взаємодія з HTML документами на основі DOM АРІ. Використання в сценаріях JavaScript бібліотек крос-браузерних інтерфейсів, методів DOM. Бібліотека jQuery.
Розділ 2 Основи Backend розробок (WEB-програмування). РНР. MySQL.
Тема 2.1 WEB-сервери та принципи їх роботи з користувачем. Серверні WEB-застосування. Розроблення серверних сценаріїв мовою PHP. Вирази та управління процесом виконання програми мовою PHP.
Тема 2.2 Класи, об’єкти мовою програмування PHP. Конструктори. Деструктори.. Масиви. Обробка масивів мовою РНР.
Тема 2.3 Введение в MySQL. Проектування бази даних. Нормалізація форм. Функції MySQL. Транзакції. Ядра транзакцій.
Тема 2.4 Структура SQL-запитів. Доступ до MySQL з використанням PHP. Інтерфейси взаємодії WEB-застосувань з системою керування баз даних (СКБД). Асинхронна взаємодія клієнтської і серверної частин WEB- застосувань з використанням AJAX. Cookie, сесії и аутентифікація. Обработка форм.
Навчальні матеріали та ресурси
4.1Базова література
HTML Підручник. w3schools.com. українською. https://w3schoolsua.github.io/html/index.html
HTML. Мова для створення веб-сторінок. w3schools.com. Українською. https://w3schoolsua.github.io/index.html#gsc.tab=0
HTML Довідник тегів. https://w3schoolsua.github.io/tags/index.html
CSS Підручник. w3schools.com. українською. https://w3schoolsua.github.io/css/index.html#gsc.tab=0
HTML.Language for creating web pages. W3Schools in English. https://w3schoolsua.github.io/index\_en.html#gsc.tab=0
HTML Tutorial. https://w3schoolsua.github.io/html/index_en.html#gsc.tab=0
Підручники HTML та CSS. https://htmlbook.at.ua/news/tutorial_html/1-0-1
Learn to Code. With the world's largest web developer site. https://www.w3schools.com/
4.2. Допоміжна
Український веб-довідник. https://css.in.ua/
Довідник по HTML тегам https://css.in.ua/html/tags
Довідник HTML тегів https://html-css.co.ua/dovidnuk-html-tags/
HTML конструювання. http://htmlbook.in.ua/
CSS-TRICKS. GUIDES. ARTICLES. https://css-tricks.com/
Навчальний контент
Методика опанування навчальної дисципліни (освітнього компонента)
- Лекційні заняття
№ з/п | Назва теми лекції та перелік основних питань |
---|---|
Розділ 1 Основи Frontend розробок ( WEB-дизайн). HTML. CSS. JavaScript. | |
1 | Тема 1.1 Вступ. Структура і принципи сучасних WEB-технологій. Клієнт-серверна WEB архітектура. Мова гіпертекстової розмітки HTML. Структура HTML-документу. Клієнт-серверна WEB архітектура. Застосування протоколу HTTP. Структура запитів клієнта та відповідей сервера. Загальні поняття про мову гіпертекстової розмітки. Структура HTML-документу. Елементи, групи тегів та атрибутів НТМL-документу. Створення каркасу HTML-сторінки за допомогою таблиць. Використання списків та таблиць в HTML-документі. Створення форм. |
2 | Тема1.3 Стильове оформлення елементів HTML-документу. Введення в CSS . Імпортування таблиці стилів. Ідентифікатори. Селектори. Доступ до CSS із JavaScript . Технологія CSS та її підтримка браузерами. Синтаксис, правила CSS. Каскадування. Ідентифікації елементів HTML-документів за допомогою селекторів. Класи. |
3 | Тема1.3 Верстка HTML-документу за макетом. Типи макетів. Блочне оформлення структури сайту. Еластичний макет. Класифікація макетів. Блочна верстка HTML-документу за макетом. Створення шаблону за макетом за допомогою блочних елементів. |
4-5 | Тема1.4 Програмне управління HTML-документом. Функції, класи, об’єкти на мові JavaScript. Обробка подій в клієнтських сценаріях. Функціональне використання JavaScript у HTML-документах. Оголошення змінних. Типи даних. Простір імен. Операнди. Пріоритет операторів. Властивості і методи ключових об'єктів. Визначення і виклик функцій. Властивості і методи функцій. Класи. Створення об'єктів. Конструктори. Події та обробка подій. |
6-9 | Тема1.5 Програмна взаємодія з HTML-документами на основі DOM АРІ. Використання в сценаріях JavaScript бібліотек крос-браузерних інтерфейсів методів DOM. Бібліотека jQuery Подання документів у вигляді дерева. Вузли. DOM HTML API. Пошук елементів у документі. Модифікація документів. Бібліотека jQuery. Синтаксис jQuery. |
Розділ 2 Основи Backend розробок (WEB-програмування). РНР. MySQL. | |
11-12 | Тема 2.1 Початок роботи з Node.js.Створення веб-сервера HTTP за допомогою Node.js. Маршрутизація в Node.js Архітектура стеку MEAN. Встановлення Node.js файл package.json Анатомія модуля Node.js. Вивчення модуля HTTP Node.js. Створення веб-сервера HTTP за допомогою Node.js. Маршрутизація в Node.js |
13-14 | Тема 2.2 Розробка на стороні сервера за допомогою Express. Початок роботи з MongoDB. |
15-16 | Тема 2.3 Налаштування Backend. Розробка зовнішнього інтерфейсу за допомогою JavaScript |
17-18 | Тема 2.4 Налаштування інтерфейсу. Виконання операцій CRUD |
Тема 2.1 WEB-сервери та принципи їх роботи з користувачем. Серверні WEB-застосування. Мова розроблення серверних сценаріїв PHP. Вирази та управління процесом виконання програми на мові PHP. Структура Web-сервера. PHP: препроцесор гіпертексту. Структура програм на мові PHP. Мова розроблення серверних сценаріїв PHP. Типи даних, змінні, оператори.Операції і керуючі конструкції. Цикли. Функції та повторне використання коду. Вбудовані функції. Визначення і виклик функцій. |
|
7 | Тема 2.2 Класи, об’єкти на мові програмування PHP. Конструктори. Деструктори. Масиви на РНР. Обробка масивів. Оголошення класу. Створення об’єктів. Конструктори. Деструктори на PHP. Об’явлення та ініціалізація масивів. Обробка масивів на мові PHP . Масиви з числової індексаціей. Асоціативні массіви. |
8 | Тема 2.3 Введение в MySQL Проектування бази даних. Нормалізація форм. Функції MySQL. Транзакції. Ядра транзакцій. Транзакції. Ядра (механізми зберігання) транзакцій. Команда BEGIN. Команда COMMIT. Команда ROLLBACK. Команда EXPLAIN. Створення файлу резервної копії. Відновлення даних з файлу резервної копії. Вивантаження даних в файли формату CSV. Основні характеристики MySQL. Первинні ключі: ключі до реляційних баз даних. Нормалізація. Перша нормальна форма. Друга нормальна форма.Третя нормальна форма. Відносини в базі MySQL. "Один до одного". «Один до багатьох». «Багато до багатьох». Бази даних і анонімність |
9 | Тема 2.4 Структура SQL-запитів. Доступ до MySQL з використанням PHP.Інтерфейси взаємодії WEB-застосувань з СКБД. Асинхронне взаємодія клієнтської і серверної частини WEB- застосувань з використанням AJAX. Cookie, сесії и аутентифікація. Обработка форм. Використання клієнта MySQL. З'єднання PHP-сценаріїв з таблицями MySQL. Структура SQL-запитів. Функції MySQL. Основні принципи технології AJAX. Властивості і методи об'єкта XMLHttpRequest. Використання формату JSON в запитах і відповідях. Створення форм. Витяг відправлених даних. register_globals: схильність до використання застарілих рішень. Значення за замовчуванням. Типи елементів введення даних. Знешкодження введених даних. |
5.2 Лабораторні заняття
№ з/п | Назва лабораторної роботи (комп’ютерного практикуму) | Кількість ауд. годин |
---|---|---|
1 | Структура та елементи HTML-документу.. Робота з посиланнями, таблицями, зображеннями, формами в HTML -документі. Вибір предметного галузі майбутнього WEB-сайту. | 4 |
2 | Каскадні таблиці стилів CSS. Селектори . Ідентифікатори. Стильове оформлення текстових елементів в HTML-документах.. | 4 |
3 | Верстка HTML -документу за макетом. Блочна та таблична верстка HTML –документу. Переваги та недоліки. | 4 |
4 | Функціональне використання JavaScript у HTML-документі. Класи,об’єкти, функції, в мові JavaScript. Події та обробка подій. Програмна взаємодія з HTML документами на основі DOM АРІ |
4 |
5 | Використання в сценаріях JavaScript бібліотек крос-браузерних інтерфейсів методів DOM. Розробка сценарію фотогалерея. Засоби налагодження і тестування сценаріїв JavaScript. |
4 |
6 | WEB-сервери та принципи їх роботи з користувачем. Серверні WEB-застосування. Мова розроблення серверних сценаріїв PHP. Розробка сценаріїв обробки даних з файлів. |
4 |
7 | Взаємодія WEB-застосувань з системою керування базами даних (СКБД). Обробка результатів SQL-запитів у PHP -сценаріях. | 4 |
8 | Інтерфейси взаємодії WEB-застосувань з системою керування баз даних (СКБД). SQL-запити у PHP-сценаріях. інтерфейси WEB-застосувань з СКБД. Використання сесій і cookies в сценаріях авторизації. розробка сценаріїв обробки даних з файлів. | 4 |
9 | Асинхронне взаємодія клієнтської і серверної частини WEB- застосувань з використанням технології AJAX. Формування ajax-запиту засобами jQuery. | 4 |
Самостійна робота студента
№ з/п | Назва теми самостійної роботи. |
---|---|
1 | Сучасні методології проектування та розробки WEB-застосувань. Вимоги стандартів та нормативних документів. |
2 | Модель блока і макет сторінки. Типи моделей макетів. |
3 | Вбудовані настройки CSS. Каскадність. Методи створення таблиць стилів. |
4 | Разширення CSS за помогою CSS3 . |
5 | Універсальний селектор. Групова селекція. |
6 | Різниця між елементами Div и Span |
7 | Верифікація даних форм. Аналіз даних за шаблоном. |
8 | Формування ajax-запиту засобами jQuery. |
9 | Програмний інтерфейс обробки клієнтських запитів-команд на серверній стороні. Представлення даних у сценарії РHР. |
10 | Маніпулювання деревом DOM. |
11 | Розробка сценарію обробки даних елементів форми. Визначення елементів форми. Властивості елементів. Обробники подій елементів форм. Приклад верифікації форми. |
12 | Розробка сценарію фотогалерея. Зображення і модель DOM. |
13 | Розробка сценарію фільтрування даних. Фільтрування даних за параметрами. |
14 | Графіка і CSS. |
15 | Передача даних через HTML-форми. |
16 | Розробка сценаріїв обробки даних з файлів. Відкриття та закриття файлу. Режими для функції fopen(). Запис і зчитування даних з файлу. |
17 | Маніпулювання строковими даними.Функції для роботи з каталогами |
18 | Сумістність версій PHP. |
19 | Багатовимірні масиви в PHP |
20 | Використання функцій для роботи з масивами. |
21 | Работа с файлами в PHP |
22 | Функції дати і часу. Константи, пов'язані з датами.функція checkdate |
23 | Коли не слід проводити нормалізацію. |
24 | Створення резервних копій та відновлення даних. Планування резервного копіювання. |
25 | Команди в MySQL. Використання команди mysqldump в MySQL |
26 | Формування ajax-запиту засобами jQuery. Програмний інтерфейс обробки клієнтських запитів-команд на серверній стороні. Представлення даних у сценарії РHР. |
27 | Робота с MySQL через phpMyAdmin. |
28 | HTML5 Атрибут autocomplete. Атрибут autofocus. Атрибут placeholder. Атрибут required. Атрибути підміни. Атрибути width і height. |
29 | Властивості, які очікують повсюдної реалізації. Атрибут form. Атрибут list. Атрибути min і max. Атрибут step. Тип вводу color. Типи введення number і range. Вікно вибору дати і часу. |
Політика та контроль
Політика навчальної дисципліни (освітнього компонента)
Як викладач, так і студент зобов’язані дотримуватись Кодексу честі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Основні положення політики:
відвідування лекційних та лабораторних робіт є обов’язковою складовою вивчення матеріалу;
під час проведення лекції, викладач користується власним презентаційним матеріалом з демонстрацією практичної частини на комп’ютері з встановленим інтегрованим середовищем розробки;
всі матеріали поточної лекції, лабораторних та самостійних робіт, додаткових матеріалів, літератури розміщуються викладачем у середовищі Classroom.
після виконання лабораторних та самостійних робіт, студенти розміщують посилання на них на Git Hub або у власній папці на гугл-диску або в Classroom;
до кожної лабораторної роботи студенти виконують проміжний тест, оцінка за який входить до складу загальної оцінки за лабораторну роботу;
на лекції бажано не відволікати викладача від викладання матеріалу. Усі питання, уточнення та ін. студенти задають в кінці лекції у відведений для цього час;
у випадку виявлення факту академічної недоброчесності лабораторна або самостійна робота не зараховується;
заохочувальні бали виставляються за: участь у факультетських та інститутських олімпіадах з навчальних дисциплін, участь у конкурсах з ІТ-технологій, підготовка оглядів наукових праць, ; презентацій по одній із тем СРС дисципліни тощо. Кількість заохочуваних балів не більше 10;
штрафні бали виставляються за: невчасну здачу лабораторної та самостійної робіт. Кількість штрафних балів не більше 10.
Види контролю та рейтингова система оцінювання результатів навчання (РСО)
8.1 Поточний контроль
Рейтинг студента з дисципліни кладається з балів, що він отримує за:
виконання та захист 9 лабораторних робіт;
виконання та захист 9 самостійних робіт;
виконання 2-х модульних контрольних робіт (МКР);
проміжні тести для перевірки засвоєння вивченого матеріалу;
заохочувальні бали;
штрафні бали (віднімаються від загальної суми оцінювання
лабораторної або самостійної робіт ;
8.2 Система рейтингових (вагових) балів та критерії оцінювання
8.2.1 Лабораторні та самостійні роботи
Вагові бали кожної лабораторної роботи наведені у Таблиці 1. Сумарний ваговий бал за даний контрольний захід (r3) складає 45 балів.
Критерії оцінювання лабораторних робіт включають якість їх виконання та захист. (Таблиця 1).
Таблиця 1 – Вагові бали та критерії оцінювання лабораторних робіт
№ | Назва роботи | Бали | ||||
Виконання | Захист | Звіт | Сума | |||
1 | Структура та елементи HTML-документу.. Робота з посиланнями, таблицями, зображеннями, формами в HTML -документі. Вибір предметного галузі майбутнього WEB-сайту. | 1 | 2 | 2 | 5 | |
2 | Каскадні таблиці стилів CSS. Селектори . Ідентифікатори. Стильове оформлення текстових елементів в HTML-документах.. | 1 | 2 | 2 | 5 | |
3 | Верстка HTML -документу за макетом. Блочна та таблична верстка HTML –документу. Переваги та недоліки. | 1 | 2 | 2 | 5 | |
4 | Функціональне використання JavaScript у HTML-документі. Класи,об’єкти, функції, в мові JavaScript. Події та обробка подій. Програмна взаємодія з HTML документами на основі DOM АРІ |
1 | 2 | 2 | 5 | |
5 | Використання в сценаріях JavaScript бібліотек крос-браузерних інтерфейсів методів DOM. Розробка сценарію фотогалерея. Засоби налагодження і тестування сценаріїв JavaScript. |
1 | 2 | 2 | 5 | |
6 | WEB-сервери та принципи їх роботи з користувачем. Серверні WEB-застосування. Мова розроблення серверних сценаріїв PHP. Розробка сценаріїв обробки даних з файлів. |
1 | 2 | 2 | 5 | |
7 | Взаємодія WEB-застосувань з системою керування базами даних (СКБД). Обробка результатів SQL-запитів у PHP -сценаріях. | 1 | 2 | 2 | 5 | |
8 | Інтерфейси взаємодії WEB-застосувань з системою керування баз даних (СКБД). SQL-запити у PHP-сценаріях. інтерфейси WEB-застосувань з СКБД. Використання сесій і cookies в сценаріях авторизації. розробка сценаріїв обробки даних з файлів. | 1 | 2 | 2 | 5 | |
9 | Асинхронне взаємодія клієнтської і серверної частини WEB- застосувань з використанням технології AJAX. Формування ajax-запиту засобами jQuery. | 1 | 2 | 2 | 5 | |
Разом за лабораторні роботи | 9 | 18 | 28 | 45 |
- **Кожна лабораторна робота оцінюється максимальною оцінкою в 5 бали
за:**
Виконання 1 бал
Захист 2 бал (тест)
Звітний HTML-документ 2 бал
де,
|
- | 3,75 - 5 балів; |
---|---|---|
|
- | 3.0 -3,74 балів; |
|
- | 1,8-2,99 бали; |
|
- | < 1,8 балів |
*Максимальна сумарна оцінка за 9 лабораторних робіт – **45 балів
- Кожна самостійна робота оцінюється максимальною оцінкою в 1 бал.
Максимальна сумарна оцінка за 9 самостійних робіт – 9 балів
8.2.2 Модульні контрольні роботи
Кожна модульна контрольна робота оцінюється максимальною оцінкою в 23 бали
де,
|
- | 21,85 - 23 балів; |
---|---|---|
|
- | 17,25 -21,84 балів; |
|
- | 13,,8 - 17.24 бали; |
|
- | < 13,8 балів |
Максимальна сумарна оцінка за модульні контрольні роботи 46 балів
Модульні контрольні виконуються у вигляді тестів
8.2.3 Заохочувальні бали
за виконання творчих робіт (наприклад, участь у факультетських та інститутських олімпіадах з навчальних дисциплін, участь у конкурсах робіт, підготовка оглядів наукових праць тощо); за активну роботу на лекції (питання, доповнення, зауваження за темою лекції, коли лектор пропонує студентам задати свої питання) 1-2 бали, але в сумі не більше 10;
8.2.4 Штрафні бали
За кожне заняття запізнення з поданням лабораторної або самостійної робіт до захисту від встановленого терміну оцінка знижується на 0,5 бал.
При наяності довідки або інших вагомих причин – бали не знімаються
8.2.5 Умови позитивної проміжної атестації
Для отримання “зараховано” з першої проміжної атестації (8 тиждень) студент повинен мати не менше ніж 12 балів (за умови, якщо на початок 8 тижня згідно з календарним планом контрольних заходів “ідеальний” студент має отримати 22 балів).
Для отримання “зараховано” з другої проміжної атестації (14 тиждень) студент повинен мати не менше ніж 18 балів (за умови, якщо на початок 14 тижня згідно з календарним планом контрольних заходів “ідеальний” студент має отримати 25 балів).
Розрахунок шкали рейтингу :
Максимальна сума вагових балів контрольних заходів протягом семестру складає:
Rc = 45 + 9 + 46= 100 балів
Необхідною умовою допуску до заліку є:
виконання 9 лабораторних робіт на оцінку не нижче ніж “задовільно” + HTML-звітний документ ;
виконання МКР не нижче ніж на оцінку “задовільно”.
Для отримання студентом відповідних оцінок -його рейтингова оцінка RD переводиться в оцінку згідно з таблицею:
Бали |
Оцінка |
---|---|
95… 100 | відмінно |
85 … 94 | дуже добре |
75 … 84 | добре |
65 … 74 | задовільно |
60 … 64 | достатньо |
<60 | незадовільно |
< 50 або не виконані інші умови допуску до заліку | недопущений |
Додаткова інформація з дисципліни (освітнього компонента)
Перелік питань, які виносяться на семестровий контроль розміщений в Classroom
Робочу програму навчальної дисципліни (силабус):
Складено ст.викладачем Проскурою Світланою Леонідівною
Ухвалено Кафедрою ІСТ протокол № 15 від 15.06.22
Погоджено Методичною комісією факультету протокол № 11 від 07.07.22